I en värld där effektivitet och kundnöjdhet är avgörande, är digitalisering central för framgång inom flyttbranschen. Genom att integrera AI och digitala lösningar kan flyttföretag effektivisera sitt sälj, förbättra sin service och öka kundnöjdheten.
FÖRSÄLJNING
Svara på alla förfrågningar.
Med hjälp av Digital Plattform skickas automatiskt en skräddarsydd offert utifrån kundens behov. På så sätt är ni alltid i kundens top of mind.
PLANERING
Jobben bokas in direkt.
Jobbet planeras automatiskt in i kalendern och synkas med kunden. Samtidigt skapas en arbetsorder som underlag för fakturan.
EKONOMI
Betalningar bokförs
En faktura skapas utifrån rapporterad tid via arbetsorden och skickas till kunden. Automatiska påminnelser skickas ut och betalningen bokförs.
Utmaningarna som Digital Plattform kan hjälpa er med
Förlorade jobbmöjligheter
Kunder skickar förfrågningar till flera bolag och snabbast får i 9 fall av 10 jobbet. Med hjälp av Digital Plattform och den AI-drivna offerthanteringen är ni alltid först på bollen.
Marknadens höga konkurrens
På en marknad med 1,5 miljoner aktiva företag gäller det att sticka ut med mer än bara priset. Med hjälp av AI-drivna arbetsflöden kan ni ge kunden snabbare service.
Stämpeln över att vara oseriös
Genom att optimera rutter och schemaläggning med hjälp av AI, kan ni minska tiden det tar att utföra jobbet. Det ger ett proffsigt intryck att leverera i tid.
Risken för dubbelbokningar
En automatiserad process för planering av jobben minskar risken för dubbelbokningar. Optimera teamets kapacitet och få fler fakturerbara timmar.
0-100 OFFERTER
3900 kr/månad
Passar för dig som har ett bolag med 1-10 anställda.
100-200 OFFERTER
6900 kr/månad
Passar för dig som har ett bolag med 11-20 anställda. Om ni är över 20 anställda per kontor hjälper vi er hitta rätt lösning.
WORKSHOP
Steg 1: Kartläggning av arbetsflöde
Det första steget handlar om att kartlägga ert nuvarande arbetsflöde och ge oss rätt underlag för att kunna sätta ihop rätt AI-funktioner, integrationer, och gränssnitt. En workshop tar totalt 2 timmar.
KONFIGURERING
Steg 2: Vi sätter ihop funktionerna
Utifrån kartläggningen har vi nu rätt underlag för att kunna sätta ihop ett AI-drivet arbetsflöde utifrån er verksamhet och behov. Målet är att ert viktigaste arbetsflöde ska bli 100% automatiserat.
LEVERANS
Steg 3: Leveranstest & utbildning
Efter att vårt team har testat lösningen och är nöjda är det dags för er att testa ert nya AI-drivna arbetsflöde i Digital Plattform. I samband med att vi lämnar över för ett leveranstest kör vi också en utbildning.