Plattformen för flytt-& städbolag

Vinn fler offerter och spara tid, med branschens egna AI-verktyg!

It's time to move on!

Arbetsflöden anpassade för
flytt- & städbolag

I en värld där effektivitet och kundnöjdhet är avgörande, är digitalisering central för framgång inom flyttbranschen. Genom att integrera AI och digitala lösningar kan flyttföretag effektivisera sitt sälj, förbättra sin service och öka kundnöjdheten.

FÖRSÄLJNING

Svara på alla förfrågningar.

Med hjälp av Digital Plattform skickas automatiskt en skräddarsydd offert utifrån kundens behov. På så sätt är ni alltid i kundens top of mind. 

PLANERING

Jobben bokas in direkt.

Jobbet planeras automatsikt in i kalendern och synkas med kunden. Samtidigt skapas en arbetsorder som underlag för fakturan.

AdobeStock_410115591
EKONOMI

Betalningar bokförs

En faktura skapas utifrån rapporterad tid via arbetsorden och skickas till kunden. Automatiska påminnelser skickas ut och betalningen bokförs.  

Spara två hela arbetsdagar per vecka!

Kom snabbt igång med AI!

Vinn fler affärer!

Slipp tidskrävande admin!

Integrationer mot branschens viktigaste verktyg

Boka en demo så visar vi hur det funkar!

Utmaningarna som Digital Plattform kan hjälpa er med

Förlorade jobbmöjligheter

Kunder skickar förfrågningar till flera bolag och snabbast får i 9 fall av 10 jobbet. Med hjälp av Digital Plattform och den AI drivna offerthanteringen är ni alltid först på bollen. 

Marknadens höga konkurrens

På en marknad med  1,5 miljoner aktiva företag gäller det att sticka ut på mer än bara priset. Med hjälp av AI-drivna arbetsflöden kan ni ge kunden snabbare service. 

Stämpeln över att vara oseriös

Genom att optimera rutter och schemaläggning med hjälp av AI kan ni minska tiden det tar att utföra jobbet. Det ger ett proffsigt intryck att leverera i tid. 

Risken för dubbelbokningar 

En automatiserad process för att hantera planering av jobben minskar risken för dubbelbokningar. Optimera teamets kapacitet och få mer fakturerbara timmar.

0-100 OFFERTER

3900 kr/månad

Passar för dig som har ett bolag med 1-10 anställda.

100-200 OFFERTER

6900 kr/månad

Passar för dig som har ett bolag med 11-20 anställda. Om ni är över 20 anställda per kontor hjälper vi er hitta rätt lösning.

WORKSHOP

Steg 1: Kartläggning av arbetsflöde

Det första steget handlar om att kartlägga ert nuvarande arbetsflöde och ge oss rätt underlag för att kunna sätta ihop rätt AI-funktioner, integrationer, och gränssnitt. En workshop tar totalt 2 timmar. 

KONFIGURERING

Steg 2: Vi sätter ihop funktionerna

Utifrån kartläggningen har vi nu rätt underlag för att kunna sätta ihop ett AI-drivet arbetsflöde utifrån er verksamhet och behov. Målet är att ert viktigaste arbetsflöde ska bli 100% automatiserat. 

LEVERANS

Steg 3: Leveranstest & utbildning

Efter att vårt team har testat lösningen och är nöjda är det dags för er att testa ert nya AI-drivna arbetsflöde i Digital Plattform. I samband med att vi lämnar över för ett leveranstest kör vi också en utbildning.