SYSTEMET FÖR MARKNADSAVDELNINGEN

Minska kostnader.
Bli effektiv.
Väx digitalt.

Dashboard med dina KPI:er

I den digitala marknadsplanen kan du själv sammanställa och utforma din dashboard så att den visualiserar den data och de KPI:er du behöver hålla koll på.

För att du ska få en så tydlig överblick som möjligt, presenteras dina resultat pedagogisk i ett grafiskt gränssnitt med staplar, diagram och pivottabeller. Du kan också dra in widgets som visar status för projekt, aktiviteter och kampanjresultat – allt uppdaterat i realtid.

Genom att klicka dig vidare in i projekten får du fram allt mer detaljerade uppgifter i djupare lager av data. I översta lagret ser du t ex alla kampanjer. Därifrån kan du sedan välja en specifik kampanj och se kostnader och resultat för just den kampanjen.

Ta kontroll över alla projekt & aktiviteter

Den kraftfulla projekthanteringen håller ordning och ser till att inga aktiviteter tappas bort. Den skapar transparens med de byråer ni anlitar och etablerar ett sömlöst samarbete mellan interna och externa resurser. Den ger möjlighet att skala produktionskapaciteten både upp och ner, utan att störa progressen. Oavsett om det är digital eller traditionell marknadsföring håller Digital Plattform ihop hela organisationen och alla som arbetar i den.

Automatgenererad publiceringskalender

Digital marknadsplan innehåller en ”Timeline” – en tydlig visuell tidslinje som ger dig en översikt av alla projekt på årsbasis. I den interaktiva tidslinjen kan du zooma in på detaljerad information för att analysera aktiviteter, projekt och kampanjer på micronivå. Med den tidslinjen får du full koll på alla inblandades samlade aktiviteter. Zooma in för att öka projektens detaljnivå på vecko- eller t.o.m dagsbasis, eller Zooma ut för att se status på samtliga projekt på kvartals- månads- eller årsbasis.

Följ progressen genom din marknadsplan

För att hålla rätt kurs i marknadsföringen skapas det, utifrån projekten, automatiskt en marknadsplan. Den visar tydligt hur ni följer planen och alla justeringar förändrar automatiskt marknadsplanen.

Alla som jobbar med marknadsföringen tidsestimerar sina aktiviteter. Därefter registrerar de enkelt arbets- och mötestiden som krävdes för att ro projekten i hamn.

Boka en demo så visar vi hur det fungerar.

Skapa utskick som fungerar i alla e-postprogram

Har du någonsin skapat ett e-postutskick för att sedan inse att alla e-postklienter därute är kvar på stenåldern? Med Unlayer, den senaste och mest genomtänkta e-postredigeraren skapar du enkelt snygga mailutskick.
 
Hårdtestat med Litmus och Email On Acid, för att säkra att dina utskick fungerar i alla epostprogram där ute.

Webbformulär som ger dig varma leads

Webbformulär är krångliga att skapa och länka ihop med sidor de ska finnas på. Dessutom ska resultatet från formulären hamna på rätt ställe. Skapa exakt de formulär du behöver, helt utan hjälp av tekniker.

Skapa snabbt
landningssidor

Med generella layoutmallar tar du blixtsnabbt fram landningssidor i Elementor – den överlägset mest kompletta webbredigeraren på marknaden.

Håll den grafiska profilen uppdaterad

Landningssidor, epost, formulär och webbsidor anpassar sig automatiskt till din företagsprofil. Om du gör en profiländring, anpassar sig allt ditt marknadsmaterial automatiskt – nästan magiskt.

Avancerad marknadsautomation - på ett enkelt sätt

Det här med marknadsautomation behöver inte vara komplicerat. Med Digital Plattform skapar du enkelt kraftfulla automationer, utan att det för den delen blir komplext att förstå hur allt hänger ihop.

Rapporter på autopilot, som ger koll på dina KPI:er

Tydliga och automatiskt skapade rapporter som är 100% skräddarsydda för dig, gör det enkelt att se hur mycket  marknadsföringen kostar och vad som blev resultatet av alla marknadsaktiviteter.